2010. március 24., szerda

Zöldborsós tokány

Disznóhús várt felhasználásra. Nagy eséllyel nálunk rántott hús, vagy mustáros-sajtos hús készült volna belőle, de most ellenálltam a csábitásnak és elővettem a borsót a fagyasztóból. Nem bántam meg.Hozzávalók:
1 kiló (2 lb) disznóhús
1 fej vöröshagyma
4 gerezd fokhagyma
2 tk pirospaprika
2 tk paprika krém
só, bors
2 tk majoranna
fél kiló (1lb) borsó
A vöröshagymát apróra vágtam és dinsztelni kezdtem olivaolajon. Hozzáadtam az apróra vágott fokhagymát és pár perc múlva félrehúztam a hőről és megszórtam pirospaprikával. Ezután következett a kockára vágott disznóhús, amit fehéredésig piritottam magas hőmérsékleten. Közben fűszereztem, és hozzákevertem a paprika krémet is. Az enyém elég levet engedett ahhoz, hogy csak lefedjem és alacsony hőmérsékleten puhára pároljam, de szükség lehet egy kis extra vizhez a pároláshoz. Amikor megpuhult a hús, hozzáadtam a fagyasztott borsót és a borsó puhulásáig főztem.
Krumplipürével, vagy rizzsel a legfinomabb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése