2010. február 24., szerda

Gyümölcsleves - Fruit Soup

Eredetileg friss gyümölcsökből terveztem elkésziteni ezt a levest, de aztán elképzeltem, ahogy a gyerekek arcára kiül a csalódottság, amikor rájönnek, hogy nincsen benne a kedvencük, a cseresznye és gyorsan beszereztem egy konzervet belőle.
Hozzávalók:
fél kiló (16 oz) eper
17 deka (6 oz) áfonya
4 körte
2 alma
1 mangó
1 konzerv cseresznye
2 liter (8 csésze) viz
fél liter tejszin (2 csésze)
2 ek cukor vagy méz
1.5 tk fahéj,
10 szem szegfűszeg,
1 tk só,
1 tk vanilia

Hámoztam és apróra kockáztam a gyümölcsöket, majd kevés vizbe feltettem főni a friss gyümölcsök kb felét. Amikor megfőtt, akkor összeturmixoltam. Felöntöttem a maradék vizmennyiséggel és hozzáadtam a friss gyümölcsök másik felét és a fűszereket. Amikor megpuhultak, hozzáöntöttem a cseresznye kompótot, majd a tejszint is. Kicsit összemelegitettem, majd félretettem hülni.
Hidegen szépen besűrűsödik és a fűszerezés is erőteljesebben kijön.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése