2009. október 18., vasárnap

Amerikai palcsinta

Egyik reggel, Boti elég sokáig bealudt, igy Bercellel volt időnk egy igazi, rendes amerikai reggelire. Palacsintát csináltunk, és mivel nem volt itthon juharszirup, ezért Ildi ihletésére mogyoróvajjal, saját készitésű áfonyalekvárral és friss áfonyával ettük. Nagyon finom volt. Elég sok tésztát kevertünk ki, igy még másnap reggel is ezt ettük, de addigra már beszereztem juharszirupot. Az igazság az, hogy bármit tehetünk rá, vagy ehetünk mellé, a palacsinta nagyon finom. Hozzávalók (8-10 palacsintához):
1,5 csésze (190 gram) liszt
3,5 teáskanál (10 gram) sütőpor
1 teáskanál (6 gram) só
1 evőkanál (10 gram) cukor
1 és 1/4 csésze (3 deci) tej
1 tojás
3 evőkanál (45 gram) olvasztott vaj
Egy tálban összekevertem az első négy hozzávalót, majd hozzáöntöttem a tejet és a tojást és simára kevertem. A palacsinta sütőbe tettem egy kis vajat és belemertem egy kis merőkanállal 4 kis "kupacnyit." Nem igazán kör alakúak lettek, de ez senkit sem zavart.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése