2009. november 16., hétfő

Rizskók (Rice Pudding)

A maradék rizsát nem szeretném pazarolni, igy megtaláltam ezt a receptet.
Azt hiszem magyarul RIZSKÓK.
Ahogy próbálgatom, úgy igazitom a receptet és majd megosztom veletek.

2 csésze rizs, már készen (barna vagy fehér) (2 cups cooked rice (brown or white))


3 tojás, felverve (3 eggs, beaten)
1 csésze tej (1 cup milk)
1/2 csésze cukor (1/2 cup sugar)
1/8 teáskanál só (1/8 tsp salt)
1 teáskanál vanilia (1 tsp vanilla)
1/2 csésze mazsola, vagy gyümolcs (1/2 cup raisins or fruit of choice)
fűszer, izlés szerint, pl fahéj (spices to taste, eg. cinnamon, nutmeg, all spice)

  • Összekeverni felvert tojást, cukrot, tejet, vaniliát, sót, és mazsolát.
  • Hozzáadni a riszt.
  • Megvajazott edénybe, a keveréket beletenni.
  • Megsütni 350 f sütőben kb 40 percig.

Jó étvágyat a Hajdu-Németh Családtól !

1 megjegyzés:

  1. hát nem birtam ki és átmentem Ildihez megkóstolni, ja és kiváncsi voltam az új bordó nappalijára is. Jelentem a receptet tessék a kedvencek közé tenni, a nappali meg nagyon dögös lett!!!

    VálaszTörlés