2009. november 26., csütörtök

Spenótos articsókás dip

Hálaadás van ma, szóval illett volna valami pulyka félét főznöm/sütnöm, de szerencsére ezt átvállalták a rokonok. Én az elő, illetve utó ételeket készitettem. Csináltam zakuszát, Denisa féle sajtos mártogatóst, és egy spenótos articsókás mártogatóst. Ja, és ha már ősz van és Hálaadás akkor legalább egy kaja legyen ami igazán az asztalra illik: sütőtökkrém leves.



Hozzávalók:
25 deka (10 oz) apróra vágott fagyaszott spenót
30 deka konzerv articsóka
1 Philadelphia krémsajt (kb 23 deka)
3 ek tejföl
3ek majonéz
1/3 csésze parmezán sajt
só, fokhagyma por (vagy 1 gerezd fokhagyma)

A spenótot felolvasztottam és leöntöttem róla a vizet. Egy kis lábosba tettem, és hozzáadtam az articsókát. Mivel elfelejtettem felvágni ezért a kézi mixerrel kicsit átmentem rajta, de csak óvatosan, hogy még darabos maradjon. Fokhagyma por helyett belepasziroztam egy gerezd fokhagymát, és lassú tűzön hozzákevertem a maradék hozzávalót. Főzni nem kell, a lényeg, hogy felmelegitsük és igy tálaljuk.
Nálam most ez a favorit!!!
Mártogatni amúgy finom házi sütésű kenyérrel lehetett.....hmmm, a vacsora tökéletesre sikerült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése